Spiteful Spirit
Trådstartare
Jag velar lite ang. diskmaskin. Först hade jag tänkt köpa en cylinda - då min mor frågat reparatören vilket märke det var minst reparationer på, och han sa cylinda. De har ju dessutom fem års garanti. Dock är jag inte helt nöjd med deras korgar (som sägs vara marknadens bästa).
Kikade då på asko, som jag har för mig är i princip samma sak som cylinda. Samma ägare & tillverkare. Finns på kampanj nu, men där är det bara ett års garanti.
Iofs ska man väl inte köpa en sak i tron att den kommer att gå sönder, men garanti är ju bra att ha...
I affären tipsade de om upo, som också var svensktillverkad. Dyrare än asko, billigare än cylinda. Vet inget om märket, mer än att namnet är fult :P
Erfarenheter av dessa märken? Eller har ni ett annat som ni är lyriska över?
Kikade då på asko, som jag har för mig är i princip samma sak som cylinda. Samma ägare & tillverkare. Finns på kampanj nu, men där är det bara ett års garanti.
Iofs ska man väl inte köpa en sak i tron att den kommer att gå sönder, men garanti är ju bra att ha...
I affären tipsade de om upo, som också var svensktillverkad. Dyrare än asko, billigare än cylinda. Vet inget om märket, mer än att namnet är fult :P
Erfarenheter av dessa märken? Eller har ni ett annat som ni är lyriska över?