Diskmaskin låter konstigt?

hopphast

Trådstartare
Har en 4 år gammal diskmaskin som börjat låta konstigt. Vad gör man? Har läst manualen men hittar inget direkt. Det konstiga ljudet kommer direkt när man startar den och sedan i omgångar. Jag misstänker att det är när den ska ta nytt vatten. Den funkar fint annars men låter inte som inan.

Ska man inte bry sig? Eller finns det nån som lagar diskmaskiner?
 
Det är inte stopp någonstans då? Ja man kan laga diskmaskiner, dock kostar de en del, frågat om de förut när vår la av och inte tog in vatten.
 
Hur ser jag om det är stopp? vad är det för firmor som lagar?
Tänkte om de var stopp i silen mitt i diskmaskinen då kan den bete sig lite underligt, iaf våran.
Vi vände oss till Bosch och frågade då det var en Bosch maskin. Köpte en ny istället för de hade kostat ungefär lika mycket att laga den som att köpa en ny i detta fall.
 
Tänkte om de var stopp i silen mitt i diskmaskinen då kan den bete sig lite underligt, iaf våran.
Vi vände oss till Bosch och frågade då det var en Bosch maskin. Köpte en ny istället för de hade kostat ungefär lika mycket att laga den som att köpa en ny i detta fall.

silen är rensad så inget stopp
 

Liknande trådar

Hemmet Har en cylinda diskmaskin från -17, insatt -18. Maskinen har låtit konstigt ett par dagar, men idag stannade den helt, vilket gjorde att...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 354
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
223
Senast: Enya
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
10 221
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp