bettysmatte
Trådstartare
Ska ta bort fett och kalk står det på flaskan och ska, enligt tillverkaren, användas en gång/månad. Är det något att ha? Jag köpte en flaska idag för att testa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst går det att handdiska, men det är en av de saker som jag verkligen HATAR att göra. Dammsuga, tvätta, allt sådant är okej men att ha en massa disk ståendes på diskbänken gillar jag INTE! Måste försöka lösa problemet snarast!
Tyvärr tror jag inte att det hjälper nu. Jag måste i nuläget ta bort armen nästan varje gång jag diskar eftersom det kommer in skräp i den jämt. Det sitter en "plastring" under armen. Denna har spruckit, och en liten del av den har ramlat bort. Tror att detta gör att skräp lättare letar sig in och sätter igen hålen. Sedan är ju inte luckan genomskinlig precis (det hade väl varit bra?) så jag kan inte se om armen snurrar normalt.
Fast plastringen är en del av spolarmen (förklarar dåligt, jag vet) så det kanske inte är samma ändå? Electrolux har spolarmar i sin webshop, och jag behöver också en ny grovsil, så jag tror att jag beställer där!