diskprotes i halsryggen? Någon med erfarenhet?

Sv: diskprotes i halsryggen? Någon med erfarenhet?

Uppdatering:

Idag fick jag svar på mitt brev med frågor som jag ställde till läkaren. Det är en diskprotes som de skall sätta in och då är inte det nödvändigt med att ta ben från höften, så den proceduren slipper jag tack och lov. Förhoppningsvis kommer jag på fötter mkt fortare än förra gången, det känns lovande :)

Ngn tid för op har jag dock inte fått ännu.

Prova återbudslista om dom har någon sådan. Du kan ju vänta till hösten med att göra det om du vill ha sommaren fri.

*Uppdaterar tråden*

Idag kom kallelsen till operation, Tisdag den 6 oktober skall jag inställa mig på Akademiska i Uppsala. Dagen efter, opereras jag.

Jisses vad skönt att äntligen få detta överstökat, jag hoppas nu bara att jag blir bättre också så att jag kan få en vettig tillvaro igen, som det är nu så är det ruggigt jobbigt :(

Håll tummarna för mig är ni snälla! :)

Håller absolut tummarna för dig, det kommer att gå jättebra :)! Blir riktigt avundsjuk faktiskt, skulle också gärna ha opererat om mig om det hade gått :)!

Liknande trådar

Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 008
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka