Diskussion kring npf-diagnoser (Utbruten)

Förstår att det är frustrerande.
Jag skulle du vilka göra?
Får du ordna en egen plats eller måste du ta en som AF ordnat?
Vad som helst som jag klarar av. Jag är inte kräsen, men tyvärr begränsad i min förmåga.
Jag får lämna förslag till utrekryterare inom daglig verksamhet som i sin tur kollar efter plats. Såna platser tenderar att ofta vara varuplock i butik här då det är det vi har mest av, vilket tyvärr går bort. AF är inte inblandade.
Inget sånt är aktuellt nu dock, just nu är jag nöjd bara jag lyckas förflytta mig mellan säng och soffa.
 
Jag funderade på att börja provjobba igen. Men slog tanken ur hågen ganska fort. Jag måste jobba heltid och aldrig vara borta om det ska löna sig och fungera. Jag skulle aldrig klara heltid och är dessutom i perioder inte kapabel att jobba överhuvudtaget. Tack och lov att jag sjukersättning nu och inte aktivitetsersättning längre. Har aldrig mått så dåligt som då.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 360
Senast: Grazing
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 303
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
25 441
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 411
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Min ekonomi
  • Den första tråden
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp