Distans i Göteborgsområdet???

P

pompelina

Funderar på att börja lite smått med distans, men finns det någon förening eller aktivitet på detta området i Göteborgsområdet? Någon som vet??
:banana:

Sv: Distans i Göteborgsområdet???

Tyvärr finns ingen förening i göteborg som håller på med distans. jag och min man
startade en för ett antal år sedan,fick ihop lite medlemmar då men intresset var inte
tillräckligt stort för att kunna utveckla föreningen som vi ville.trots många fina ridvägar
bra backträningsmöjligheter och så vidare,vi är medlemmar i billingens distansridklubb
där vi är samlade från olika län. vill du veta mera kan du kontakta mig på
0705182531 mvh anne brückner

Liknande trådar

Körning Körnoob här :D Det går framåt med körträning för vår shettis och jag börjar lite smått fundera på egen vagn. Men jag undrar, får man...
Svar
7
· Visningar
632
Senast: misan
·
Skola & Jobb Jag vet att det finns en tråd för de som redan studerar men jag tänkte att det kanske finns intresse för en för oss som fortfarande...
Svar
12
· Visningar
583
Senast: Araminta
·
Ridning Hej alla kloka, Jag har stött på ett problem med en av hästarna jag rider och undrar om någon kan ge mig lite bra tips. När jag rider...
Svar
15
· Visningar
1 246
Fritid Till hösten börjar jag plugga behandlingspedagog (distans) i Sundsvall. 22-23 augusti ska vi vara på plats i Sundsvall och jag har...
Svar
10
· Visningar
571
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg