Distans i Göteborgsområdet???

P

pompelina

Funderar på att börja lite smått med distans, men finns det någon förening eller aktivitet på detta området i Göteborgsområdet? Någon som vet??
:banana:
 
Sv: Distans i Göteborgsområdet???

Tyvärr finns ingen förening i göteborg som håller på med distans. jag och min man
startade en för ett antal år sedan,fick ihop lite medlemmar då men intresset var inte
tillräckligt stort för att kunna utveckla föreningen som vi ville.trots många fina ridvägar
bra backträningsmöjligheter och så vidare,vi är medlemmar i billingens distansridklubb
där vi är samlade från olika län. vill du veta mera kan du kontakta mig på
0705182531 mvh anne brückner
 

Liknande trådar

Ridning Som rubriken säger. Funderar på att börja rida igen, om jag har ekonomi. Men finns det några ridskolor i Göteborgsområdet som har...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
973
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
559
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp