Distansritt i Småland

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Nilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 337
N

Nilla

Hej alla ni som bor i Småland och vill veta mera om distansritt.
Vi kommer att ha informationskvällar på olika ställen med start i Torpa Bystuga utanför Ljungby den 29 jan kl. 19.
Mera information på Smålands Ridsportförbunds hemsida

Sv: Distansritt i Småland

hej. jag hittar inte mer information på ridsportsförbundets hemsida. Jag är intresserad av att gå på en sådan kväll..

jätteroligt intiativ!!

synd att man flyttat därifrån el snarare att ni inte ordnat det tidigare - bodde ca 1,5mil från torpa då jag red distans (2 starter) nu är det paus med distansen :(

Det finns på Smålands Ridsports hemsida NU.
Tog lite tid att upptäcka att det var ny sida hemsida.

Nästa träff inbokad.
Informationskväll om distansritt i Bergunda den 5 februari kl. 19. Vi är i cafeterian på ridanläggningen.
Anmäl intresse till Lena Johansson 070-3803940

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 280
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 891
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka