Distansritter i södra norrland?

C

CeciliaW

Är lite sugen på att prova på distansritt, men har inte hittat några prova-på-ritter i södra norrland där jag bor. Är det någon som har koll på om det finns någon hyfsat aktiv distansrittklubb härikring (dvs gärna hälsingland eller gästrikland)?
 
Sv: Distansritter i södra norrland?

Söderhamn....

Närmaste för dig borde vara Grytritten i Östersund som går i april.
Sedan finns det Svegsritten(april) och Härjedalsritten(juli) i Sveg.

Fast nu då jag kollar på kartan så har du någ lika nära till Sthlm om inte närmare, där finns tex Rönningritten, Rimboritten mfl.
 
Sv: Distansritter i södra norrland?

Tack för tipsen!! Ska läsa på lite om dessa ritter, så får vi se om vi är startklara till våren...
 
Sv: Distansritter i södra norrland?

Jag tror att Gästrikland/Hälsingland har en egen distriktsgrenledare nuförtiden? *kollar ridsport.se * Japp!
---------
Gävleborgs län
Cajsa Westerberg
cajsa.westerberg@hudiksvall.se
------------

Maila henne och hör om ritter och aktiviteter!

/Camilla
 
Sv: Distansritter i södra norrland?

Camilla_H skrev:
Jag tror att Gästrikland/Hälsingland har en egen distriktsgrenledare nuförtiden? *kollar ridsport.se * Japp!
---------
Gävleborgs län
Cajsa Westerberg
cajsa.westerberg@hudiksvall.se
------------

Maila henne och hör om ritter och aktiviteter!

/Camilla
Såg det igår jag med, så hon har redan fått ett mail :)
 
Sv: Distansritter i södra norrland?

Du får gärna meddela här vad det är som är på gång i området, har en dröm om
att åtminstone prova på en prova på!
 
Sv: Distansritter i södra norrland?

Camilla_H skrev:
Jag tror att Gästrikland/Hälsingland har en egen distriktsgrenledare nuförtiden? *kollar ridsport.se * Japp!
---------
Gävleborgs län
Cajsa Westerberg
cajsa.westerberg@hudiksvall.se
------------

Maila henne och hör om ritter och aktiviteter!

/Camilla

Hej!

Ridsportsförbundets hemsida är dåligt uppdaterad vad gäller grenledarna. Kolla hellre in på www.distansryttaren.se och klicka på grenledare, där försöker jag vara så aktuell som möjligt med tanke på att jag ber grenledarna rapportera sina aktiviteter till tidningen.

Gävleborgs län har en ny grenledare, Caisa sitter inte längre kvar.
 

Liknande trådar

Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 211
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
1 823
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
1
· Visningar
173
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp