Distrasionshjälp skulle uppskattas

MidnightSoul

Trådstartare
Så flickvännen är bortrest över helgen, vilket är väldigt udda eftersom att jag är van vid att hon jämt sover här. Så nu behöver jag lite distrasionshjälp för at få tiden att gå. Lägg på att jag dessutom har varit sjuk så jag orkar inte studsa runt allt för mycket.

Sv: Distrasionshjälp skulle uppskattas

Gå in på öppet arkiv på svt och kolla gamla tv program och ha nostalgi kväll! :D Det finns hur mycket som helst!

Är det tillräckligt med distrasion då tro? Jag har problem att hantera kniv i dagens läge, så det är ganska illa här idag.

Om det är så illa så verkar det vettigaste att ringa någon istället!

Nu är det lugnare, hon fick tag på en laddare så då kunde vi prata en stund iaf. Hade frågat några kompisar men dom var upptagna på annat håll tyvärr. Blir jobbigt när man e van vid att hon alltid sover här :)

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 722
Senast: Dentaku
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok K ringde o väckte mig 8.35, vilket han har en viss vana att göra. Lite trist, då jag vid sju på morgnarna somnar allra som bäst efter 2...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: IngelaH
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 592
Senast: Mabuse
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 229
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Bygga om altan
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur