Bukefalos 28 år!

Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
@LenaH borde fan aldrig få vara ängel. Hopplöst ju!

Och framför allt - så vansinnigt imponerande hur du alltid lyckas pricka så rätt, jag fattar inte hur du gör?! Kan du hålla en kurs eller nåt, jag vill lära mig. Jag brukar ju vara så brutalt ute och cykla jämt (förutom när jag är ulv, men spontant känns det som att det vore bättre med tvärtom, för vinstchansen?). :D
Psykologi, min käre Watson. :) Jag chansar rätt friskt och kollar responsen! :D
 
Och jag hade rätt om LenaH - hon hintade att hon hade en god roll !!!:D
Möjligen var den avsiktlig men men

sedan hade jag en tanke att hon valde mowgli för att se om jag skulle svara tillbaka på det ? Iom att jag valde djungelflickan ;)
Jag röstade på henne ju :p

sedan misstänkte hon mig ju himla lite denna gången så trodde hon var i lyan.....:o fram till igår.
Det var helt oavsiktligt, kanske mer handlar om min personlighet... :o Jag var inne på dig som ond siare och misstänkte att du siat mig, gjorde du det?
 
Psykologi, min käre Watson. :) Jag chansar rätt friskt och kollar responsen! :D
Jamen du lyckas ju även utan respons, som leken rätt nyligen när vi satt i goda lyan och du bestämt talade om att Myrten och Q (var det väl?) var de onda, men jag trodde inte på dig förrän leken var slut. :D
 
Jamen du lyckas ju även utan respons, som leken rätt nyligen när vi satt i goda lyan och du bestämt talade om att Myrten och Q (var det väl?) var de onda, men jag trodde inte på dig förrän leken var slut. :D
I just den här leken var vi ju inte så många, jag behöver oftast komma ner under 10 för att få det att stämma.
 
Nästa gång Lena är ängel så måste lyan ha en självmordbombare.

Jag är egentligen för snäll för att vara ulv. Första natten vill jag inte käka de som inte varit med på länge och jag vill inte käka de farliga som ofta blir käk i början.så mina kollegor fick en lång lista översådana jag inte ville käka :p
 
Nästa gång Lena är ängel så måste lyan ha en självmordbombare.

Jag är egentligen för snäll för att vara ulv. Första natten vill jag inte käka de som inte varit med på länge och jag vill inte käka de farliga som ofta blir käk i början.så mina kollegor fick en lång lista översådana jag inte ville käka :p
Jag är likadan, så jag förstår dig fullt ut. Hellre att man har roligt än att man vinner! För det mesta, i alla fall... :angel:

Har ni ingen lista? Vore kul att veta :D
 
Har ni ingen lista? Vore kul att veta :D

1. Snurrfian – god siarlärling – Överste Hathi
2. Artline -ulv – Kung Louie
3. Habina – bybo - varg
4. Idahoe – bybo – varg
5. Blackmithfarm - Lösmynt spion – Baloo
6. quarter4ever - Ond siare - Kaa
7. Mirtai – ulv – apa
8. Gabby_Ossi – bybo - Akela
9. Hedinn – ulv - apa
10. fio – bybo – Junior (elefant)
11. LenaH - Ängel - Bagheera
12. cirkus – bybo – Flaps gam

Vet inte om @hemlig hade tänkt mer än såhär, men den hade vi i LL tråden :)
 
1. Snurrfian – god siarlärling – Överste Hathi
2. Artline -ulv – Kung Louie
3. Habina – bybo - varg
4. Idahoe – bybo – varg
5. Blackmithfarm - Lösmynt spion – Baloo
6. quarter4ever - Ond siare - Kaa
7. Mirtai – ulv – apa
8. Gabby_Ossi – bybo - Akela
9. Hedinn – ulv - apa
10. fio – bybo – Junior (elefant)
11. LenaH - Ängel - Bagheera
12. cirkus – bybo – Flaps gam

Vet inte om @hemlig hade tänkt mer än såhär, men den hade vi i LL tråden :)
Stod så i min dator med :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp