Bukefalos 28 år!

Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
OK lyan- ni fattade att jag var onda siaren väl ?
Försökte ju hinta mig blå leken igenom fast utan att vara allt för obvious....:p
 
@LenaH borde fan aldrig få vara ängel. Hopplöst ju!

Och framför allt - så vansinnigt imponerande hur du alltid lyckas pricka så rätt, jag fattar inte hur du gör?! Kan du hålla en kurs eller nåt, jag vill lära mig. Jag brukar ju vara så brutalt ute och cykla jämt (förutom när jag är ulv, men spontant känns det som att det vore bättre med tvärtom, för vinstchansen?). :D
 
OK lyan- ni fattade att jag var onda siaren väl ?
Försökte ju hinta mig blå leken igenom fast utan att vara allt för obvious....:p
Jag tyckte att Habina hintade än värre, speciellt när hon drog in bilden på den där grå ponnyn, jag var övertyg om att hon hade siat mig och ville hinta genom att lägga in den gråe eftersom jag hävdade att den var ulvig. ;)
 
Du kan försöka ändå :angel: :D

Efter att ha funderat på det hela så reagerar jag mest på hur Habina liksom verkar försöka få bekräftat av LenaH att hon är onda siaren? ( klippa in citat där det står)
LenaH svarar upp med att tycka att Habina resonerar vettigt :confused:

Jag har flertalet gånger reagerat på att Habina verkar veta så mycket om flera i denna leken, de enda som kan veta något är ulvarna - deras enda osäkerhet är ju onda siaren

Även LenaH verkar ytterst säker på de flesta i leken - kan vara så att hon signalerar tillbaka till Habina om det nu är så att Habina är ulv som LenaH som ond siare siat?

Och eftersom det är ulvarna vi ska ha ut för att vinna så väljer jag att rösta på Habina. då detta är det enda kontaktförsök jag hittat i leken så tror att jag kan vara rätt ute....

quarter4ever röstar på Habina


:devil:
 
OK lyan- ni fattade att jag var onda siaren väl ?
Försökte ju hinta mig blå leken igenom fast utan att vara allt för obvious....:p
Alltså, en sväng fick jag lite känslan, för jag tänkte att du mycket väl skulle kunna siat mig i den rollen. Men du var ju inte direkt ensam om att se mig som möjligt god då, plus att jag lätt blir så egotrippad i såna lägen och fastnar i tanken att personen försöker connecta med mig (även om det varit så i de senaste lekarna med sån roll, så nu är det nog kört, ego fullt ut hädanefter!) så jag tänkte lite att jag inbillade mig.

Habina spelade dessutom lite passande för rollen, tyckte vi! :D

Helt ärligt var det först efter Lenas teoriinlägg idag som jag tänkte att det nog trots allt skulle kunna vara du.
 
Och jag hade rätt om LenaH - hon hintade att hon hade en god roll !!!:D
Möjligen var den avsiktlig men men

sedan hade jag en tanke att hon valde mowgli för att se om jag skulle svara tillbaka på det ? Iom att jag valde djungelflickan ;)
Jag röstade på henne ju :p

sedan misstänkte hon mig ju himla lite denna gången så trodde hon var i lyan.....:o fram till igår.
 
och jag satt och väntade på hedinn skulle rösta så jag kunde följa .....

Artline hade jag greppat att hon var ond ;)

Sedan var det snurrrfian jag inte fick grepp om förrän hon släppte mig igår...

Jag hade förresten slagit nytt rekord i framförhållning och la in efter DL1 att jag ville sia Mirtai :p

men ändrade mig till hedinn sedan ( så hyfsat bra ulvradar hade jag ändå )
Sedan trodde jag iofs första dygnet att LenaH och BSF kunde vara i lyan med :o
 
och så försökte jag visa att det var LenaH jag följde i lynchen mot Artline , tänkte OM jag blev käk så kanske någon skulle reagera på det :angel:
 
och jag satt och väntade på hedinn skulle rösta så jag kunde följa .....

Artline hade jag greppat att hon var ond ;)

Sedan var det snurrrfian jag inte fick grepp om förrän hon släppte mig igår...

Jag hade förresten slagit nytt rekord i framförhållning och la in efter DL1 att jag ville sia Mirtai :p

men ändrade mig till hedinn sedan ( så hyfsat bra ulvradar hade jag ändå )
Sedan trodde jag iofs första dygnet att LenaH och BSF kunde vara i lyan med :o
Haha stackare. Jag tyckte det var skitsmidigt att du var så positivt inställd mot mig, därför tyckte jag att jag kunde vara det tillbaka. Fick viss panikkänsla när tanken slog mig om dig som ond kan jag säga, så har jag suttit hela leken och bara "snäääll Q, inget ont där" :o

Hade ju blivit skitbra om nån av oss åkt ut :banghead:
 
jag kämpade järnet för att lägga upp antingen snurrfian eller habina som möjliga att rösta på i artline lynchen
mInst rn av dem borde ju vara god och iom att hedinn verkade ifrågasätta snurrfian lite så tänkte jag att hon borde kunna nappa på att ev få ut henne. (:banghead: )

Det var väl då jag började greppa att snurrfian nog satt i lyan :D
Men jag hade hoppats på att kunna följa de onda om de faktiskt försökt sig på att samla rösterna

Sabla otur att inte drällraden med vem jag siade kom fram ( hade ju hoppats på det !!!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp