Nej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.
Ok
De tre som har röstat har alla fått röster själva.DL 2
14:58 Gabby_Ossi röstar på cirkus
16:01 Idahoe röstar på Gabby_Ossi
18:07 cirkus röstar på Idahoe
Ja, det borde ju göra det, men jag känner mig mest maximalt förvirrad över en del röstmotiveringar. Men jag kanske läser in för mycket säkerhet i det som skrivits också.De tre som har röstat har alla fått röster själva.
Funderar på ifall det kan peka på att alla tre i alla fall inte bör sitta i lyan tillsammans?
Nu är jag lite petig men jag skrev om att banna ulvarna i ot färg vilket jag inte anser ska vara med i teorier just nu, möjligtvis på Snurrfian1 i och med att jag svarade på att ulvarna hade vågat käka mig och i min nuvarande roll är jag inte käkad...(Mirtai) /Snurrfian2 Uppenbar tidsbrist iom att hon begärde att bli utbytt. Hade inget bra svar på vilken rollfigur hon skulle velat vara i djungelboken men tycker att svarta pantrar är otroligt vackra så valde det. Reagerade på fio men också BSF för hennes Kaa-teroi mot Hedinn och la sin ( i efterhand ) röst på BSF för det . ( hon missade att rösta i DL1) Rollen togs över av snurrfian2 idag Snurrfian2 funderar
över G_Os sena röst på fio som jämnade ut det mot Idahoe, men är rädd att hon är färgad av att hon tidigare i sin första roll som Snurrfian1 tyckte att Idahoe var skum och vill banna alla ulvar bara hon vet vilka de är ... Det är lite lite att gå på vad det gäller både Mirtais inlägg igår och snurrfian2 idag så behöver se mera
Jag tycker också det är skumt att hon inte vågar lägga en andra röst . Speciellt när det är så tidigt i röstningen. Frågan är om cirkus är ulv/ond siare och misstänker att gabby är den onda rollen som cirkus själv inte har. Men samtidigt känns cirkus mer rutinerad än så.Blacksmithfarm röstar på cirkus
För jag tycker hennes upphakning på Habina skaver, tillsammans med hennes kommentar om att inte vilja lägga en andraröst i dagens lynch - det känns som ett enkelt sätt för en ulv att slinka med. Rösta på en som varit på tapeten men ännu inte har någon röst istället för den som redan har en...
Hmm, du har kanske en poäng där med fastbitandet hos en god cirkus. Jag har läst igenom leken precis och reagerat på hur bestämt hon verkar med allt, plus att hon reagerat starkt på saker som jag själv inte ser som så skumma. Men det kanske är normalt cirkusbeteende...cirkus ville vara Baloo för att vara obekymrad och glad mesta tiden ( vilket fö är en helt ok motivering) röstade först på fio igår och blev väldigt "på" Habina både igår och idag . Dock brukar hon kunna bita sig fast i någon när hon är god. Dock inte så ofta när hon är ond- men å andra sidan är det liksom Cirkus vi snackar om
Jag litar aldrig på cirkus om jag inte vet något om henne , vilket jag inte gör nu ,dock så just det att hon biter sig fast skulle kunna tyda på att hon faktiskt inte är ond, eller så är det det hon är
röstar på Idahoe idag . Ingen som helst aning om vart jag har cirkus. Får vara under lupp bara för att det är cirkus
![]()
Men om hon nu insåg att hon hakade upp sig på Habina och därför valde att inte rösta där (så tolkade jag den biten i alla fall, att hon inte villa fastna alltför mycket), vore det då inte rätt vettigt att rösta på någon annan, om man känner att man vill ge personen en chans och sig själv en chans att omvärdera?Blacksmithfarm röstar på cirkus
För jag tycker hennes upphakning på Habina skaver, tillsammans med hennes kommentar om att inte vilja lägga en andraröst i dagens lynch - det känns som ett enkelt sätt för en ulv att slinka med. Rösta på en som varit på tapeten men ännu inte har någon röst istället för den som redan har en...
OK sorry- fair enoughNu är jag lite petig men jag skrev om att banna ulvarna i ot färg vilket jag inte anser ska vara med i teorier just nu, möjligtvis på Snurrfian1 i och med att jag svarade på att ulvarna hade vågat käka mig och i min nuvarande roll är jag inte käkad...![]()
Jag är egentligen smått misstänksam mot alla tre som hittills är aktuella i dagens lynch.
G_O för hennes "räddningsröst" av Idahoe, Och för att hon i röstinlägget igår var "på min sida".
Cirkus för hennes reaktion mot Habinas formulering. Jag tycker inte att formuleringen är så skum som cirkus verkade tycka. Idag "fegar" hon och röstar på Idahoe för att slippa att lägga en andraröst på G_O när hon änå misstänker båda.
Idahoe för att G_O's röst skulle kunna vara en räddning.
Just nu är det nog cirkus som sticker ut mest. Inte så mycket för fio-rösten som för reaktionen på Habinas kommentar (som hon väl inte släppt ngt från efter förklaring från Habina?) och dels för att hon fegar ur. Jag tolkar det som att hon möjligen helst skulle ha velat rösta på G_O men väljer Idahoe för att G_O redan har en röst? Kan det vara så att cirkus antingen vet G_O's roll eller misstänker att hon är lyans kumpan?
G_O och Idahoe är för tillfället längre ned på listan till stor del för att det statistiskt oftast är goda som röstar ut goda DL1...
Nej jag har inte gjort nåt skumt idag för jag kom till dator nu!Hedinn Valde ormen Kaa efter lite vånda över om hon skulle valt Akela eller Bagheera istället . Blir också brydd över huruvida BSF signalerade eller inte . La sin röst på Artline igår ( för att hon INTE röstade på fio ?) Verkar ha lite liknande tankar som mig själv vad det gäller Idahoe ( ang andraröster) Hedinn är svår ! Hon brukar vara "vettig" vare sig hon är ond eller god. Behöver se mera
LenaH vill vara Mowgli för att hon gillar att spela huvudrollen Vilket jag faktiskt röstade på henne för igår då jag tyckte det kunde vara ett försök att "hinta" om att man har en viktig god roll. LenaH höll inte med utan tyckte det var en "helsvag" teori. Vi kolliderade lite igår , men faktiskt tycker jag inte att min teori var "helsvag" - om inte annat så var den inte OT. Och jag skrev att den mycket väl kunde vara fel ( det är ju liksom DL1) Jag är inte ute efter att få dig lynchad i DL1 @LenaH , inte mer än du brukar vara när du röstar på MIG i DL1
. Skumometern kan mycket väl behöva en kalibrering , den brukar inte alltid vara rätt öht om jag ska vara ärlig . Men man måste ju börja någonstans? Och reaktioner ger ju en del svar. Dock tycker jag inte att mina svar blev "märkligare och märkligare "? Och jag har definitivt inget emot att bli ifrågasatt för det jag röstar på - det är helt OK
Och jag skrev faktiskt inte worthy bara sådär utan såhär "worthy" vilket i min bok bara var för att visa att det var med en tanke bakom ( dvs inte en BOP ). Hursom -LenaH har inte gjort något särskilt skumt idag- hon kan precis lika gärna vara god som ond i min bok
cirkus ville vara Baloo för att vara obekymrad och glad mesta tiden ( vilket fö är en helt ok motivering) röstade först på fio igår och blev väldigt "på" Habina både igår och idag . Dock brukar hon kunna bita sig fast i någon när hon är god. Dock inte så ofta när hon är ond- men å andra sidan är det liksom Cirkus vi snackar om
Jag litar aldrig på cirkus om jag inte vet något om henne , vilket jag inte gör nu ,dock så just det att hon biter sig fast skulle kunna tyda på att hon faktiskt inte är ond, eller så är det det hon är
röstar på Idahoe idag . Ingen som helst aning om vart jag har cirkus. Får vara under lupp bara för att det är cirkus
![]()