Såklart att du svarar att du inget vet. Jag tycker ändå att din kommentar indikerade att du visste att den som bsf röstat på är ond. Du skrev såhär:
"Nej, jag menar att onda siaren inte vet om vilka som sitter i lyan, så hur ska den kunna signalera genom att rösta på en ond?"
Sen har vi inlägg #127 Varför så noga med att tala om att du mest ville ge henne chansen att reda ut sitt intrassel? Det var ju du som mer eller mindre trasslade in henne
Om du är ond så tror jag att hedinn också är det och att du helt enkelt råkade göra en blooper. Eller så har jag fel.
Du har helt fel. Jag ville att fio skulle få en chans att förklara sig, eftersom hon tyvärr ibland trasslar in sig så folk missförstår henne. Inkl jag...
Att jag skrev "röstar på en ond" var att förtydliga för fio (som inte läst rollistan ordentligt?) att onda siaren inte känner till ulvarna och vice versa.
Däremot har jag ingen aning om var Hedinn står. Precis som jag inte har en aning om någon annan ännu. Det är för tidigt i leken för det.
Ok. Jag får släppa just det för stunden.
Fast jag hittar genast något nytt att reagera på och det är dina ordval som jag har kursiverat. Så skulle den onda siaren kunna skriva för att visa sig för lyan.
Jaja. jag ska försöka att inte haka upp mig på en spelare.
Förresten så ska jag på galej ikväll så det är lika bra att jag aviserar låg aktivitet under kvällen på en gång,
Det du kursiverat syftar på att ingen vet något (mer än ulvarna) dl1. Jag vill (som vanligt) inte att jag ska bli lynchad/käkad, varvid man lusläser mina inlägg och drar förhastade slutsatser. Det har hänt mig en gång och efter det är jag mkt försiktig om jag vet något. Vilket jag inte gjorde i dl1.