Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir inte klok på det här med fio, inte förklarar hon så jag förstår heller. Men jag vill ge henne en chans att faktiskt förklara sig och där tycker jag cirkus lite väl snabbt röstade på henne och sedan när jag började försöka ta reda på vad fio egentligen menade, så tyckte cirkus att jag också var skum. Därför

Habina röstar på cirkus
Jag reagerade lite på samma sak, men samtidigt kan det väl vara så att cirkus "passade på" att plocka något som verkade skumt innan någon annan "hann före"?

Dvs om man tänker sig lite sån där rolig första-DL-ångest. ;)

Jag reagerade lite på samma sak, men samtidigt kan det väl vara så att cirkus "passade på" att plocka något som verkade skumt innan någon annan "hann före"?

Det är iof sant... :crazy: Fasiken vad jag ogillar DL1...

Jag tycker att det är väldigt skumt att vilja vara shere khan som @Idahoe väljer. Och att ingen notera det heller... visserligen förklara hon det med att hon gillar tigrar men ändå... Jag undrar jag om det är ett försök att signalera till lyan eller om det faktiskt är att hon gillar tigrar. Men snurrfian röstar på idahoe eftersom jag tycker att det är skumt att vilja vara en ond karaktär.
Det där hade jag missat! Det skulle ju kunna vara en vinkning - antingen från den onda siaren eller från en ulv som vill vinka till den onda siaren.
Eller så är det bara så att hon gillar tigrar. :arghh:

Ja det är ju en klassiker för ingen vill vara den första att lägga en andraröst.
Samtidigt är vi ju många med en röst som alltså riskerar att åka om vi inte lägger en andraröst. :crazy:

Det där hade jag missat! Det skulle ju kunna vara en vinkning - antingen från den onda siaren eller från en ulv som vill vinka till den onda siaren.
Eller så är det bara så att hon gillar tigrar. :arghh:

Jag med! Jag lade bara in rösten i röstlistan utan att läsa motiveringen. :banghead:

@fio resonerar helskumt men det gör hon alltid DL1.
@quarter4ever röstar på mig med en helsvag teori.
@Blacksmithfarm lägger en BoP.
@cirkus hoppar raskt på fiotåget och försvinner sen.
@Habina lägger en hyfsat välgrundad röst på cirkus.

Det här ger mig inte så mycket. :banghead:
eh på riktigt var min teori " helsvag" ?
Jag tycker själv att jag faktiskt tog fasta på något som kan vara "worthy" som teori ? Sedan kan det vara fel- fine

Fio känner jag att jag ofta misstolkar och röstar ut när hon inte borde röstas ut så ger henne gärna en chans till iaf

Äh, jag tar tjuren vid hornen och lägger den första andrarösten:
LenaH röstar på Idahoe därför att jag tror hennes val av Shere Khan som favoritfigur är en vinkning från eller till lyan/spionen.
Och för att jag inte vill riskera att bli lynchad. :o

Jag tycker att det är väldigt skumt att vilja vara shere khan som @Idahoe väljer. Och att ingen notera det heller... visserligen förklara hon det med att hon gillar tigrar men ändå... Jag undrar jag om det är ett försök att signalera till lyan eller om det faktiskt är att hon gillar tigrar. Men snurrfian röstar på idahoe eftersom jag tycker att det är skumt att vilja vara en ond karaktär.
Fast Kung Louie är väl också ond? Eller är det bara jag som aldrig gillade honom som liten? :o

För övrigt noterar jag att @quarter4ever verkar ha startat en ny standard i förra leken - att försöka lyncha mig DL1.
OK så det är standard efter en lek ? Det där känns ju än mer skumt faktiskt !!!
Jag försöker väl inte få dig lynchad nu heller om man ska se det strikt, utan mer att jag faktiskt ville lägga en röst som jag känner att jag kan motivera?
Feel free att rösta på mig - no hard feelings....

Jag vill se mer av fio och här kommer min fegaste röst någonsin.
Artline röstar på snurrfian
För hon vill ondförklara disney.

Oj, glömde leken igen :o

Alltså jag fattar inte fios röst jag heller, hon har heller inte förklarat vad som skulle vara signalen trots att flera frågat? Menar hon att Bsf vill visa sig genom att rösta först? Men det gör ju Bsf alltid?

Nog för att fio brukar spela lite skumt och DL1 är svårt men något borde hon väl kunna "hitta på" som förklaring till hur Bsf skulle ha "visat sig"?

Gabby_Ossi röstar på fio

OK så det är standard efter en lek ? Det där känns ju än mer skumt faktiskt !!!
Jag försöker väl inte få dig lynchad nu heller om man ska se det strikt, utan mer att jag faktiskt ville lägga en röst som jag känner att jag kan motivera?
Feel free att rösta på mig - no hard feelings....
Nej, de två senaste. Och du får nog justera skummometern.
Att tycka det är skumt att vilja spela huvudrollen och att din teori är worthy känns mer än lovligt pretentiöst. :p

Jag vill se mer av fio och här kommer min fegaste röst någonsin.
Artline röstar på snurrfian
För hon vill ondförklara disney.
Det har väl inte Snurrfian gjort? Det var väl det jag skrev som tolkades så (minns dock inte om det var av Snurrfian eller någon annan).

Tycker du det är skummare än att fio gör vad du anser hon brukar misstänka andra för? Det tycker jag verkar skumt i så fall.

Hedinn röstar på Artline

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka