Djursholm elit-tävling!

Sv: Djursholm elit-tävling!

Vad roligt! Själv ska jag tävla:crazy::bump:

Startar Int.I och St.George! Ska verkligen bli jättekul!! Får hålla tummarna för att hon och vi får vara frisk sista veckan nu:D

Jag ska kolla på fredagen! Är på andra tävlingar lör-sön.

Men min tränare ska tävla!

Vad typiskt, jag brukar alltid åka och titta, men just denna helg i år ska jag faktiskt resa bort.
Hade varit kul att se dig. Jag håller tummarna för att pållan inte blir dålig och att det gåt bra för er.

Åh, vad roligt! Då kommer jag sitta med kameran i högsta hugg då! :p

Men, nu när jag kollade startlistan insåg att jag inte har någon aning om vem du är? Lust att upplysa mig om det?

Jag ska dit o glo på lördagen iaf, får se om det blir söndagen med!

Jag har tävlat där både 05 och 06 men i år nöjer jag mig med att vara åskådare:D

Brukar vara riktigt bra tävlingar, VIP tält för ryttarna o så :angel:
Fina banor, grymma startfält dock:D

Det är en upplevelse varje gång tycker jag!
Lycka till, ska hålla utkik efter er på lördag! :)

Jag ska dit och titta. :D

Har flyttat ner till sthlm för att börja plugga, så fick lämna hästen hemma i Sundsvall. Har inte sett en häst på flera veckor nu :eek: Så ska bli skönt att få komma iväg och titta på en massa fina hästar.

Ska till DRK fre-söndag.
zanzan, ska hålla tömmarna för er ;)

Kan vi inte typ ha en liten mini-buke träff på lördagen typ ^^

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 516
Senast: Mirtai
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Ramona
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: fio
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka