Djursjukvårdare i Danmark

S

Stoppard

Är det någon som känner till något om djursjukvårdarutbildningen i Danmark. En kompis är intresserad av att söka och prata med någon som pluggat där.
 
Sv: Djursjukvårdare i Danmark

Sök på dyresygeplejerske på google. Skolan ligger i Kolding i mitten av jylland.
Först ska man skaffa en pratikplats som är godkänd av skolan. Det är väldigt svårt eftersom det är många som vill in på skolan. Har man fått en plats så söker de in till skolan för dig.

Man börjar med en termin praktik sedan växlar man mellan skola och praktik, kommer inte ihåg hur många veckor.
 

Liknande trådar

Gnägg Undrar om någon varit i Horze butik i Danmark hyfsat nyligen? Hur stor är den? Har de samma erbjudanden som finns på hemsidan?
Svar
0
· Visningar
465
Senast: Valle
·
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
474
Senast: KattenJ
·
Skola & Jobb Hej! Jag har en oerhörd beslutsångest när det kommer till vad jag vill bli när jag blir stor (nåväl, större). Nu velar jag mellan att...
Svar
4
· Visningar
650
Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 041

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp