• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 631

Mia_R

Trådstartare
Var beställer jag provrören som tagelstråna ska stoppas i och hur lång tid tar det ungefär att få hem dem och att sen få resultatet? :confused:

Du beställer ett set hos SLU i Uppsala. Det följer med underlag o instruktion om hur testet ska göras (tror också att det ska vara Id kontrollant som gör det men jag är inte helt säker, har bara själv gjort det samtidigt som Id kontroll). Du skickar sen tillbaka underlagen till dem.

Att få underlaget tar bara några dar. Att få resultatet kan ibland ta lång tid, mycket beroende på hur mycket de har att göra.

Hälsn Ann

Stuteri Stubbäng

Tack för svaret, lilleman ska ändå ritas av så jag kommer att ha kontrollant ute. :)

Liknande trådar

Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
814
Senast: MissFideli
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 300
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 153
Hundhälsa OBS Varning för långt inlägg. I slutet av maj ifjol sprang jag och min ena dvärgschnauzer ihop på en agilitytävling. Det blev en ganska...
Svar
2
· Visningar
500
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21