Död dator??

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Colleen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 526
C

Colleen

Min kompis skulle uppdatera sin data på windows update, nu fungerar inget. Hon får fram sin skrivbords bild utan ikoner, inget! Det händer inget då man högerklickar mm, icq fungerar. VAD har HÄNT??
Hur har Windows försvunnit?

Hej!

Det kan ha blivit fel när datorn installerade windows update filerna och att det är därför den inte vill starta som den ska. Pröva starta datorn i felsäkert läge. Detta gör du genom att trycka F8 i uppstarten, innan windows har laddats.

Välj felsäkert läge och kolla om windows ser mer normalt ut där. Du kan i så fall ev. avinstallera de senast installerade windows uppdateringarna från lägg till/ta bort program. Vilken Windowsversion har du? Ev. så kan du behöva återställa till tidigare kopia av registret.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 139
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 801
Senast: Sirap
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 515
Senast: Kajsalisa
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden