Död tråd?

mandalaki

Trådstartare
@bollen__ s tråd Reklam härunder - kan ni öppna den? När jag försöker göra det (på ipad och iphone) står det bara about:blank uppe i url-fältet.

@bollen__ s tråd Reklam härunder - kan ni öppna den? När jag försöker göra det (på ipad och iphone) står det bara about:blank uppe i url-fältet.
Det har hänt då och då för mig på buke med mobilen, fast aldrig kopplat till någon speciell tråd... Men just att det försvinner och bara blir en blank flik. (windows/nokia lumia)
Testade reklamtråden via telefonen nu, och det fungerade.

Har aldrig hänt via datorn.

Jag testade att slå av adblockern nu, och då kunde jag öppna tråden. Det hade alltså med den att göra. Men konstigt att det bara drabbar den tråden.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 106
Senast: Skjøldur
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 163
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka