Bukefalos 28 år!

Dölja info under avatar

MagicaDeHex

Trådstartare
Hej hopp

Under min avatar syns ju info. Blandannat vart jag bor och det är ok. Men hur tusan får jag bort det andra? Om hur många blogginlägg och foton jag har? Vill ha bort det ju men hittar inte hur jag gör det:confused:
 
Sv: Dölja info under avatar

Det är den allmänna statistiken, som syns för ALLA medlemmar och inte går att dölja. Det är lite för att man ska vara medveten om att man faktiskt själv får stå för vad man skrivit och lagt in här på bukefalos, precis som att man har godkänt just det när man blev medlem på bukefalos.

Mvh

IngelaH
 
Sv: Dölja info under avatar

Om man raderar blogg-inläggen, bilderna och annonserna - försvinner den infon då?
 
Sv: Dölja info under avatar

Möjligen försvinner länkarna då.
Dessa länkar har funnits ganska länge nu, det är bara den med annonserna som är lite nyare.
Vill man är det lätt att hitta varje användares inlägg, bilder och annonser ändå, vilket kanske inte alla insett. Så jag tycker nog att det egentligen är bättre att det är synligt på detta sätt.
Om man inte vill att folk skall kunna se ex.vis vilka annonser man som forum-användare lagt in så finns alltid möjligheten att skapa ett separat användarkonto för att just lägga in annonser.
Jag kan dock tänka mig att en del ser det som en fördel om man kan se att annonsen har lagts in av en sedan gammalt känd användare.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
905
Senast: Bison
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 606
Senast: Jeps
·
Träning Hej! Var kan jag hitta info om igångsättning sv häst som stått av olika anledningar? Vill gärna ha ett schema för träning där hästen...
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: Mia_R
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 963
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp