Bukefalos 28 år!

Dömd för kattplågeri

Sv: Dömd för kattplågeri

Hon fick 3000 kr i böter........för haschinnehav(!). Men att hon har vanvårdat 20 katter var tydligen inte straffbart:mad:
 
Sv: Dömd för kattplågeri

Hon dömdes till 3000 kr i böter för både djurplågeriet och narkotikainnehavet. Dvs 3000 kr är de sammanlagda böterna för båda brotten, inte bara narkotikainnehavet.

Löjligt lågt straff är det hursom =/
 
Sv: Dömd för kattplågeri

Personligen så tycker jag att hon skulle bett om hjälp. Uppenbarligen så visste hon inte hur man skulle handskas med alla dessa katter.
3000kr för både narkotikan och djuren är alldeles för lite.
 
Sv: Dömd för kattplågeri

Hon bad om hjälp.

Det rättfärdigar dock inte hennes handlingar.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 159
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Hästnyheter (ST) Det råder brist på spån till hästar. Många tvingas nu snåla på det spån man köpt tidigare eller hitta andra alternativ att ha i...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 427
Senast: Gervin
·
  • Artikel
Hästnyheter (ST) En kvinna har förts till sjukhus efter att ha knuffats omkull och trampats i ansiktet av en häst på en gård på Alnö vid lunchtid i...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (ST) En lastbilschaufför som var på väg mot Huljen kolliderade i går kväll med en häst. Hästen som skadades allvarligt fick avlivas...
Svar
7
· Visningar
1 244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp