Doftljus-hjälp önskas

AbCdE

Trådstartare
Hej!
Vi har doftljus i badrummet, men vågar inte prova några som jag inte fått rekomenderat.
Så nu söker jag tips på väldoftande doftljus till badrummet :) Och inkl prisklass helst:D
 
Jag tycker att Rituals gröna luktar gott och har det i mitt badrum. Doftar rätt mycket. Rätt dyrt.

Runt jul finns det ett fantastiskt doftljus på Laherhaus. Rött i en glasburk. Ska dofta kanel men luktar pepparkaka! Inte så dyrt alls.
 
Hej!
Vi har doftljus i badrummet, men vågar inte prova några som jag inte fått rekomenderat.
Så nu söker jag tips på väldoftande doftljus till badrummet :) Och inkl prisklass helst:D

Sniffa gärna på IKEAs doftljus. Jag är kräsen som f-n när det gäller doftljus (tänk Voluspa och Woodwick) samt har astma så det är ytterst begränsat vad som fungerar. Flera (om än inte alla) av IKEAs har en exklusiv doft med tanke på priset och det är flera som jag faktiskt tål.
 
Hej!
Vi har doftljus i badrummet, men vågar inte prova några som jag inte fått rekomenderat.
Så nu söker jag tips på väldoftande doftljus till badrummet :) Och inkl prisklass helst:D
Jag gillar Yvelis, men de är ganska dyra. Doftar mycket och ganska intensivt, vilket kan vara en preferensdelare. Hallon&Sockervadd och Rossini&Vanilj är två favoriter i nuvarande kollektion.
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som har tips på en bra plånbok? Jag försöker hjälpa 85åriga svärmor att hitta en bra sådan som har ett rejält fack för mynt. Då...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 973
Senast: Sasse
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: Lisalei
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 400
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp