Dokusåpa dax

Piffpuffen

Trådstartare
Hörde på radion att travet antagligen ska få en egen dokusååpa som ska spelas in i närheten av oss på Axevalla travbana.

Vore inte det världens bästa (?) mediagrej för galoppen?!
Det finns ju den andra serien, va den nu hette, om jockeysarna men en svensk, riktigt smaskig, version vore ju snäppet roligare.:D

Vad tycker ni?

Vilka skulle ni vilja ha med?
 
Sv: Dokusåpa dax

Vet inte vilka som skulle vara med - men visst är det ett toppenuppslag. När jag bodde i USA fanns det en sån där riktig soap som hette "As the World Turns", vi brukade skoja och säga att banan var "As the Hot Walker Turns".:cool:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 406
Senast: Petruska
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 465
Senast: MattiZ
·
S
Ridning Suck. Just nu kommer jag och min häst inte alls överrens – känner att jag måste be om råd innan jag blir tokig. Innan jag kommer till...
Svar
8
· Visningar
1 508
Senast: Schuldig
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 426
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp