Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fick en Dolce Gusto kapselmaskin i julklapp och är mycket nöjd.
Jag undrar nu bara om ni kan hjälpa mig att välja/hitta en bra, snygg och praktisk kapselförvaring?
Hur förvarar ni kapslarna?
Hur är det billigast att köpa kapslar? På nätet eller i vanliga matbutken?
Jag har mina nespressokapslar i porslinsburkar/krus i ett köksskåp. Burkarna är i huvudsak köpta på Tradera. Jag tycker inte ställen som säljs som tillbehör till kapselmaskinerna är snygga alls.
Nu har jag en Caffitaly, så jag fick ett kapselställ från Löfbergs egna shop, och det ser precis ut som det hestmannen (hoppas det blev rätt?) länkade till här ovan, bara att mitt är lite högre kanonbra, mitt rymmer 36 kapslar.
Jag har handlat kapslar från Löfbergs shop, men också från en sida som heter DeliCo.. Bara att googla
Jag har utöver kapselstället, en serveringslåda och även kapslar i en glasvas, men den kommer bli överflödig nu
Kläder & Bli fin
Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...