Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förut iaf, kunde manEn vän spammar flödet med ointressanta saker. Orkar inte se det mera, men vill fortsättningsvis vara fb-vän med henne. Visst kan man dölja sånt på nåt sätt, utan att hon ser det?
Hur gör man?
Om du ser en post från personen kan du trycka på den lilla pilen högst upp till höger i posten och fälla ner en meny där du kan välja "Hide all from XX".En vän spammar flödet med ointressanta saker. Orkar inte se det mera, men vill fortsättningsvis vara fb-vän med henne. Visst kan man dölja sånt på nåt sätt, utan att hon ser det?
Hur gör man?
Är det egna inlägg eller är det saker den delar? Jag har valt att ta bort en massa elände som folk delar, som "dagens hjärta" "dagens horoskop" och annan skit och ser bara det de själva skriver vilket gör mitt flöde betydligt bättre för mig.En vän spammar flödet med ointressanta saker. Orkar inte se det mera, men vill fortsättningsvis vara fb-vän med henne. Visst kan man dölja sånt på nåt sätt, utan att hon ser det?
Hur gör man?
Någon nämnde i en tråd att man kan göra någon inställning så att man slipper se det som ens vänner gillar - t.ex. "X gillar Y:s profilbild" när jag känner X men inte har någon aning om vem Y är.
Men hur?
(ursäkta halvt trådkap)
Det där undrar jag också! Klickat runt bland inställningar nu men hittar inte...