Domani täcken

Sv: Domani täcken

Jag har 1.55 till min häst som normalt har 1.55 och det passar helt perfekt. Han har ganska stor bog men detta ligger perfekt. Bra passform tycker jag. Har ulltäcket.

Men är det då en 125 eller en 135,igentligen?

Han har 135 nu,och det är ev pyttelite stora..

Nu blir jag osäker,endel säger att dom är stora,andra säger att dom är små...:confused:

Mätte som sagt mitt täcke till exakt 140 cm, stog 125 på påsen,hoppas att det är 135,men vad tror ni? (ni som har exakt samma som jag)

vi har domanis 600gr till våra tre spanjorer och dom sitter som en smäck på alla tre :)

Vi har gröna, men hade kunnat döda för ett gult till den svarte :love:

KL

Måste bara få lov att sno trågen lite... :angel:

Vart kan man köpa Domani skrittäcke i ull? Ni vet ett sådant med blå ull och guldkant!?

Jättetacksam för svar!! :bow:

Diana

Jag har fyra st Domani täcken, två tunna våffeltäcken, ett ulltäcke och ett thermotäcke. Mkt nöjd, dock är dom ganska stora i bogen, t o m för min häst som är mot det kraftiga hållet.

Billiga just nu på en granngården. Blev själv lite sugen på ulltäcket som reas de rear 500 kr på.

:)

Har köpt ett sånt på granngården:D Helt suuuper, satt görfint och pållan såg urläcker ut i mörkbrunt:love:

jag fick ett domani täcke i julklapp. strl 135, hästen tar väl 125-135 annars men detta 135 är ungefär 1dm för stort bakåt. och vid knäna hänger det ner till knäna :crazy: ...

Hm... alltså det kan ju vara felmärkt... Skulle vara 15 cm för långt alltså? Tror att det är rätt men man vet aldrig...

Har ett sommartäcke som jag använder just nu med fleecetäcke under :) Det är ganska så stort i bogen, eller ja, mittemellan tycker jag ;D
Här är bild på det
15835591.jpg

Vad kostade sommartäcket? Nyfiken då jag fyndade ett sådant på rea igår för 99:-.

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 445
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
768
Senast: lytesout95
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 539
Senast: ako
·
Utrustning Om det skulle bli fortsatt ridning för mig, så funderar jag på en ridkjol. Men tittar lite mer på den här typen (fast med benremmar... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 318
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka