Don Gregory, Don Davidoff

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Farle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 847

Farle

Trådstartare
Har sökt en stund men har gett upp.

Var hittar man info om dessa två? Är de alls i avel? Kommer mest fram till en massa hyllningssidor och nyheter men ingen information om avel eller vem som handhåller dem.

Tacksam för hjälp.

Sv: Don Gregory, Don Davidoff

Angående Don Gregory så finns han i dressurleistungszentrum Lodbergen programmet, så sök på det.

När det gäller Don Davidoff så pga dålig fertilitet så har det bara lyckats bli ett fåtal avkommor från honom, så han är inte i avel ( han såldes f ö till England från Paul Schockemöhle och co år 2002)

Sv: Don Gregory, Don Davidoff

Tack så mycket!

Då är det ganska dålig fertilitet i släkten överlag då? Don Charly(e. Don Gregory) har väl inte världens bästa kvalité heller?

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 624
Senast: julgrisen
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 935
Senast: Monimaker
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 375
Senast: qitis
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka