Donera "gammal" mjölk?

jerseyko

Trådstartare
Blev så ledsen när jag såg att det är mjölkbrist på "mitt" sjukhus :cry:

Jag donerade när dottern var nyfödd. Om det är brist får man donera då fast barnet är över 3 månader?

Tänkte om de kanske kan analysera mjölken å se om den duger?

Sv: Donera "gammal" mjölk?

Problemet är väl att man då måste tillsätta så mycket proteintillskott att de små bebisarna lätt får ont i magen. På vissa ställen kan man donera upp till 6 mån, om de har brist på mjölk. Tror Lund är ett sånt ställe, har en kompis som donerade dit nämligen när hennes son var 5 månader.

Sv: Donera "gammal" mjölk?

Lämnade if mitt nummer på deras telefonsvarare. Så får vi väl se, hoppas på att de inte ringer.
När dottern föddes fick jag vänta 1 månad på en pump för de var så många som donerade :(

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 448
Senast: MiniLi
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 836
Senast: julgrisen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 021
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 539
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommar-/höstföräldrar -25
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur