Dongel-fråga

Arrows

Trådstartare
Jag ska åka bort nu i helgen på SM, och jag skulle vilja ha med mej datorn så jag kan plugga, men behöver ha internet för att kunna använda programmet jag använder.

Min laptop är kopplat till internet genom en sladd, men på min pappas lap har han en sån där dongel eller vad den kallas.

Kan jag installera den på min dator? med tanke på att den redan är installerad på en annan dator.

konstig fråga kanske men jag är nybörjare med lap topen :p

Sv: Dongel-fråga

Det ska inte vara några problem. Se bara till att du har alla inloggings uppgifter med dig. Lycka till!

bara att ta dongeln, programvara ligger på den (så inget extra behövs). se bara till att få pin-koden till inloggningen med dig bara.

Det beror på vad det är för datorer. Jag har en dongel från telia till min jobbdator som är en PC och den fungerar inte i sambons Mac Book Pro, utan då måste man göra lite extra saker eftersom dongeln är installerad i en PC första gången.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag fick en dator av pappa igår, som han fått hjälp att blåsa ut så att jag ska kunna använda den. Men jag kan inte ansluta till... 2
Svar
20
· Visningar
2 632
Senast: Rosett
·
Äldre Jag och min sambo har tagit in en inneboende. Killen flydde från sin hemort pga. att han var förföljd och jagad. Hurvida detta är... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 537
S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 151
Senast: Skuggabaldur
·
IT & mobiler Nu kommer ett gäng riktigt dumma frågor.. jag är ett blockmongo när det gäller datorer! Jag vill köpa en dator men vet inte alls vad jag...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II