Dopklänningar...

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare dorisdoris
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 914
Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dorisdoris

Har ni några tips om vart man kan köpa dopklänningsmönster på nätet? Som inte skall stickas eller virkas... Har bara hittat från 2 affärer..

Tack för alla tips!

Sv: Dopklänningar...

Har ingen aning om var man köper mönster på nätet, har letat själv. Jag brukar köpa mönster antingen i mönstertidningar i välsorterade affärer eller i sy/tygbutiker.

Sv: Dopklänningar...

Jag vet att Vi föräldrar och Föräldrar och Barn ibland har haft mönster i sina tidningar till "dopspecial" delar, så kolla dem.

Annars kan du ta ett vanligt klänninsmönster som du gillar och sedan bara förlänga själva nederdelen.

Annars tycker jag att de här, http://www.kladdilin.se/index_webbutik.htm har underbara dopklänningar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har en väldigt frustrerad tjej här hemma just nu. Hon vill snickra, sy och skapa saker och vi har inte riktigt rätt material till... 2
Svar
29
· Visningar
2 111
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: cherie
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 120
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka