Doris den sjungande hunden!

Baddy96

Trådstartare
Brukar smyga i det tysta här på hundforumet men nu känner jag att jag måste dela med mig lite av min underbara border terrier Doris. Efter att jag inte har spelat piano på många år fick jag idag ett "ryck" och satte mig och klinkade en stund till Doris stora förtjusning (tror jag i alla fall, svårt att veta om hon gillar det eller inte:angel:). Direkt när jag börjar spela så "sjunger" hon, vet egentligen inte varför men så har det alltid varit. Nån som varit med om nåt liknande?
http://www.youtube.com/watch?v=X6qvPB6NTLg&feature=player_embedded

Sv: Doris den sjungande hunden!

hahahaha vi kanske skulle ta och köra igång med en hundkör;)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 509
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hittade ingen liknande tråd så tänkte att jag startar en egen. Kan ni inte lägga upp filmer som ni tagit hemma när ni tränar med... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 746
Senast: rahl
·
Övr. Hund Hej! Tänkte dela med mig om någon häftigt som hände när jag var ute på en äventyrstur i centrala Australien. Vi fick besöka en känd...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: LionQueen
·
Övr. Hund Jag har vissa problem med min hund. I stort sett är han väldigt lydig, trevlig och social, men samtidigt kan han vara väldigt strykrädd...
Svar
7
· Visningar
2 592
Senast: zabby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka