Dörr vs baklämmel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Falk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 793
F

Falk

Jag har ett Boj -79 släp med lite halvdålig baklämmel, jag satt då och funderade på om man kunde bygga dörrar dit bak istället. Är det någon som har gjort det? Hur har ni isåfall gjort? Det kanske finns några bilder, även på andra släp med dörrar?

Vilket vill ni helst ha och vilka för och nackdelar finns det med dörrar istället för lämmel?

Tacksam för svar ;)

Har själv ett Freja från-80 med läm(mkt lång och tung), och funderar allvarligt på att sätta dörrar istället. Fundersam bara hur man gör med instegshöjden, min är ca 40cm, och på Fautras och likn. med dörrar som standard har jag för mig att det är runt 30cm. För övrigt tror jag inte att det är ngra problem att snickra till dörrar i byggplyfa.

Baklämmel? :rofl: Jag har sett fjällämmel och hört talas om skogslämmel, men baklämmel var en ny sort... ;) :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
830
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 605
Senast: manda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad kan man äta till frukost?
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur