Douxo pads till hundtassar

Lavine

Trådstartare
Jag misstänker att min hund har svamp i tassarna. Jag råkar ha hemma Douxo pads, kan jag testa att tvätta med dem? Bör jag sätta tratt på hunden då, vad händer om han slickar på tassarna efter baddandet (och hur länge efteråt är det risk för det i så fall)?
 
Svarar mig själv: det är nog ingen fara att använda dem (som det står ska det inte i ögonen), jag vet å andra sidan inte hur mycket just padsen hjälper heller. Men vi kör det i helgen nu och har en tratt redo om det behövs. 👍
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 873
Senast: Mkb
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Zacci
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 034
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 162
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp