Dräktiga ston 2016/2017

Det kan förstås inte jag veta, det måste du kolla med de som är ansvariga för webalbumet.
jaha jag tänkte eftersom du är moderator o till skillnad från mig erfaren här på B-falos kanske hade det hänt förut, det är väl många som använder Photobucket.. Men men jag rotar inte mer i det.
 
Såg att ni hade gjort fler inlägg efter att jag postat min, konstigt dom syntes innan :p

Jaha, men vad konstigt?
 
Det verkar vara dags för en påminnelse igen.

I den här tråden skrivs om ston som inte fölat. I tråden Föl 2017 skrivs om föl som fötts, d v s ston som fölat. När stona fölat flyttas allt över till den tråden.

Inga grattisinlägg i denna tråd, gilla-knappen är perfekt för den som vill visa sin uppskattning.

Beskrivningar om fölningar och fölningsdygn hör hemma i föltråden.

Hälsningar Görel moderator
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: Alexandra_W
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 253
Senast: Karro-Lina
·
  • Artikel
Hästnyheter Anki Karlsson på Lindstud har fött upp hästar för dressyr, hoppning och fälttävlan sedan 90-talet och i år väntar hon inte mindre än 15...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Gunnar
·
Avel Hej Är det någon som har gjort en kombo ridponny / swb? Hur stora har de blivit o vad för stam? Har två swb ston dräktiga med Orchard...
Svar
8
· Visningar
1 392
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp