Bukefalos 28 år!

Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Angua jag vet vad som får @athena_arabians att gå igång!
diamantborrning.jpg

images

guldklimpen-2.jpg
 
Jag vill hellre prata om draksorter.
Jag kommer på elddrake, snödrake, tysk drake, nyårsdrake, myspinnedrake, träddrake, mensdrake.
Sen kom jag inte ihåg fler.:mad:
 
Jag vill hellre prata om draksorter.
Jag kommer på elddrake, snödrake, tysk drake, nyårsdrake, myspinnedrake, träddrake, mensdrake.
Sen kom jag inte ihåg fler.:mad:
Regndrake, kinesisk drake, oäkta drake, äkta drake, midsommar drake, högt flygande drake, kraschad drake, isdrake, fast det kanske är samma som snödrake? Einar måste väl vara en egen stort också, soldrake, måndrake och enhörningsdrake, för nu var vi väl kanske emot korsningar?
 
Se hur du gillar dem efter att ha kontrolltaxerat ett gallringsbestånd :rage::arghh::wtf::banghead:
Blev övertygad om det fina med inhemska trädslag efter det, men för att inte verka för främlingsfientlig gillar jag andra Picea. Och i ärlighetens namn är Juniperus communis rätt stickig också, men jag slipper klava och borra dem.
Tacka vet jag Pinus sylvestris! Vackra saker.

Fast Juniperus communis har ett stort existensberättigande... :d till viltkött! Plus att den eteriska oljan från bären är grunden i en av mina egenblandade parfymer.
 
Varför har tecknade djur aldrig några privata delar? Alex i Madagaskar blir ju sparkad i skrevet av tanten, men det finns ju inget där som kan göra ont? Och hur går de på toaletten? Lucka i pälsen?
 
Varför har tecknade djur aldrig några privata delar? Alex i Madagaskar blir ju sparkad i skrevet av tanten, men det finns ju inget där som kan göra ont? Och hur går de på toaletten? Lucka i pälsen?
Det kanske de har. Det hela kanske är en konspiration från pälsindustrin som vill visa att att päls är naturligt, men eftersom päls-"byxorna" täcker da privates så ser det ut som att de inte har några sådana, för vi har lurats att tro att pälsen de bär är deras egen och och sen och... *foliehatt över ögonen*
 
Det kanske de har. Det hela kanske är en konspiration från pälsindustrin som vill visa att att päls är naturligt, men eftersom päls-"byxorna" täcker da privates så ser det ut som att de inte har några sådana, för vi har lurats att tro att pälsen de bär är deras egen och och sen och... *foliehatt över ögonen*
Ja jag har misstänkt att Big Fur har haft något med det att göra. Nu jar jag ju bevis för det! Ska göra en hemsida för att avslöja deras bedrägeri och sälja furries med hål på rätt ställen!
Visst har kag snygg foliehatt btw? Din är också snygg!
 
Ja jag har misstänkt att Big Fur har haft något med det att göra. Nu jar jag ju bevis för det! Ska göra en hemsida för att avslöja deras bedrägeri och sälja furries med hål på rätt ställen!
Visst har kag snygg foliehatt btw? Din är också snygg!
Tack! Och tack detsamma!
Foliehattar is da sheeet. perfekta när man ska rosta potatis på grillen också, men bara om man är säker på att ingen tittar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 060
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 257
Senast: Blyger
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
237
Senast: manda
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 808
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp