Drako kavajer

cactuspower

Trådstartare
Jag var mycket inne på att skaffa mig en Victor Hugo kavaj ett tag
(alt. en Pikeur - de är dock Eg. lite för dyra för mig just nu...) Men så har jag hittat en Drakokavaj för under 800:-, där nypriset ligger på ca 1500:-. Men hur är dessa i kvalitén ? Passformen etc.?
Någon som har efarenhet av dom ?

Är jättetacksam för svar! :)

Sv: Drako kavajer

Jag har en victor hugo. Marin med guldpasspoal stl 38... Använd ett tiotal ggr.
Intresserad?

vad har du för storlek? min i 34 börjar bli lite liten..

*känner mig kriminell*

Tyvärr är den för liten. Men hör gärna av er på PM om det är nu är något ang. att ni nu skulle vilja sälja kavajer så slipper tråden "förstöras" av sådana svar. Mottager dock gärna svar ang. Drako-kavajerna!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 741
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 147
Senast: Imna
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka