Dräktighetstecken

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Piavik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 3 045
P

Piavik

Min hund blev lyckat parad för två veckor sedan o nu vill jag veta grav tecken hos hund från er som har kunskap o erfarenhet o nu vet jag att vet.undersökning är det enda säkra men jag vet att man själv kan fastställa en dräktighet till viss säkerhet/föraning.

Nana visar tecken:
Större rosa bröstvårtor
Äter mera- hon äter vanligtvis en halv portion morgon o kväll nu äter hon allt.
Hon sover mera.
Är mammig till tusen ska vara med mej hela tiden o sova helst på mej!

När min schäfer var därktig visade hon snarlika symtom så jag hoppas verkligen att det beror på en dräktighet!
Ni som vet-svara!Tacksam för alla tips ni kan ge mej!:p

Sv: Dräktighetstecken

Det låter lovande! Så mycket mer kan man inte säga såhär tidigt i dräktigheten, eventuella valpar har ju förmodligen inte ännu ens fäst i livmoderhornen (sker under tredje veckan). Men visst låter det som något kan vara på gång.

Sv: Dräktighetstecken

Kvarstående svullnad runt vulvan är ett rätt säkert tecken, förutom större och mer rosa spenar.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
2 070
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 459
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
12 149
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka