JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Värmlands Folkblad)
Det blev en kväll som kusken Peter Cederin sent ska glömma, V65 på Färjestad i går.
Under uppvärmningen segnade hästen han satt bakom, framtidslöftet Umbra Briljant, ner och dog.
- Det är inget man går och önskar sig, säger en dämpad Peter Cederin.
http://www.vf.se/vf/docs/visa.asp?artikelID=98438
Moderator
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
20 års provisorium är slut.
Tältlivet är till ända för Demitron och hans vänner.
I lördags invigde Torsby...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Fritidsnämnden i Karlstad har bett kommunstyrelsen om 290 000 kronor. Pengarna är tänkta att gå till en...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Eva Örnebring sade redan som sjuåring att hon skulle ha en egen ridskola. I dag har hon tränat fram Värmlands enda...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Efter flera års arbete har Christinehamns ridklubb nått till en lösning på ridhusproblemen. Om cirka ett år kan...
Svullet ben
Hästvård Nja, det skulle jag inte säga. Men hon går på lösdrift så jag vet inte hur det skulle känts och sett ut om hon stod still mer. Det syns...
EmmaN
2 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 99
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Åkte av Katten igen ikväll. Hon är ju lite vild men hon brukar mest studsa runt och reser sig vilket jag sitter kvar i. Men ikväll så...
Fiorano
7 minuter sedan
Svar: 1 265
Visningar: 98 673
Grenar
Rida hästen i form + lat häst
Ridning Men bra gjort av dig att reflektera över det här. Om jag hade varit du så hade jag diskuterat det här med ridläraren. Beskriv hur du...
Halvstrumpan
10 minuter sedan