JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dråpslaget: Frida Andersén stryks från OS-hoppningen – hästen skadad
Moderator
Hästnyheter
Frida Anderséns är tillsammans med hästen Box Cayenne, utvald till ridsportförbundets talanggrupp för svensk fälttävlan. ...
Källa /...
Hästnyheter
Frida Andersén har gjort sin sista fälttävlan med OS-hästen Herta. Harplingeryttaren låter i stället sin 14-åriga trotjänare gå till...
Hästnyheter
OS-ryttaren Frida Andersén, Hofors RS, föll i söndagens terrängritt under säsongsavslutningen hos Dagstorpsortens ryttarförening.
–...
Hästnyheter
Trotjänaren Herta bar henne till EM-silver och OS i Rio. Nu har Frida Andersén hittat en av hästarna som ska ta henne till nästa OS, i...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Idag vill jag ge en shout-out och kärlek till alla fantastiska personer som finns här på buke! Alla som så frikostigt delar med sig av...
Mirtai
3 minuter sedan
Svar: 1 273
Visningar: 99 420
Grenar
Köpa stolpar
Anläggning Jag tror inte att det är något problem att trycka ner dem med traktorn
Jag har inte upplevt det i alla fall :)
Edla
5 minuter sedan
Ridskoleryttare
Träning Dressyrträning idag på Titus!
Började med att värma upp i skritt och trav. Han är ganska het men var lugn och avslappnad redan när vi...
Edla
7 minuter sedan
Svar: 960
Visningar: 101 161
Träning