Dressyr FS1!

Muninn

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp!

Jag vill veta vad för poäng de som har kvalat till dressyren på SM har haft...

Så ni som vet dresyrresultat från kvaltävlingarna i vår, help me :)

Helst YR då, eftersom det är det som är aktuellt :)
 
Sv: Dressyr FS1!

Om du undrar hur dina poäng från helgen står sig tror jag de gör det rätt bra! (läste andra tråden ;) ) Vet att Charlotta Nevader fick nåt liknande på Dyggur men som jag har förstått det ska hon inte till SM. Annars har de flesta legat mellan 5-6 efter vad jag har hört men rider inte dressyr själv så kan mycket väl ha missat någon. ;)
 
Sv: Dressyr FS1!

Menar du allvar? Ska inte Charlotta till SM? Min största konkurrent ;)

Det måste kollas upp! :)

Japp, jag kollar lite hur poängen står sig... visserligen så säger det inget om hur det komemr att gå på SM, då kanske det blir pannkaka (som förra året, haha. Fick inte ens över 5...)

Men det är bara Dyggurs tävling och en till som jag inte hittat resultat från... ngn som vet?

Tack för svaret!
 
Sv: Dressyr FS1!

Muninn skrev:
Menar du allvar? Ska inte Charlotta till SM? Min största konkurrent ;)

Det måste kollas upp! :)

Japp, jag kollar lite hur poängen står sig... visserligen så säger det inget om hur det komemr att gå på SM, då kanske det blir pannkaka (som förra året, haha. Fick inte ens över 5...)

Men det är bara Dyggurs tävling och en till som jag inte hittat resultat från... ngn som vet?

Tack för svaret!

Det finns en hel del mkt bra ekipage som rider på över 6 i dressyr, sen om de ska till sm och rida det, vet jag ej :) Men herregud, rid, gör ditt bästa och va NÖJD, sen får du se hur långt det räcker =)
 
Sv: Dressyr FS1!

Haha, jo, det är klart :)
Jag tycker ju mest att det är roligt :D

Men det är så skoj o sitta o göra listor över av de andra har för kvalpoäng o sånt.... kanske tyder på att jag har lite att göra ;)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 045
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 624
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
809
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 981
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp