Dressyr-VM i Herning

Bukefalos 30 år!

Ikke dressur, men sitter ser freestyle for voltige lag, og Team GB burde få minus poeng for cultural appropriation. Det var så utrolig smakløst.

Jag tänker mig att någon i produktionen sitter och läser det vi skriver här inne. SÅ HEJ PRODUKTIONEN, DET FINNS FÖRBÄTTRINGSPOTENTIAL :D
Haha ja jag fick en känsla vid något tillfälle igår att de satt och följde oss lika noga som vi följde dem 😂

Är det bara jag som blir så ohyggligt ledsen under dressyr när kommentatorer inte ens kan påpeka något så enkelt som att en ryttare rycker i munnen? Hela Oatly-ritten var "oj nu rinner han iväg lite för henne" när det hängs i hästens mun som om det var en sista livlina. Hur ska man någonsin komma framåt när man trivialiserar dåligt beteende?

Precis kommit hem och har kollat på Therese och Dante! Jag tycker det var en väldigt fin ritt, inledningen var ju strålande med den ökade traven och sen ganska jämnt och fi t hela vägen igenom. Även om det var en del småmissar så på det hela taget en fint genomförd special.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka