Dressyrbenskydd

akj<3

Trådstartare
Har någon tips på snygga, hållbara dressyrbenskydd? Vita eller svarta, men helst vita:p
 
Jag är jättenöjd med mina vita dressyrskydd från Eskadron. De är i någon typ av konstläder som är enkla att hålla rena. Mina har hållit länge trots att de använts på fler hästar per dag.
Kommer absolut köpa nya såna efter de här.
 
Premier Equines damasker är väldigt bra! De är inte så tjocka, men skyddar ändå mot strykningar. De blir som nya i tvätten och sitter väldigt stabilt utan att bli stela eller hindrande.
 
Jag har vita från Catago, finns i många olika färger. De sitter och skyddar bra. Är lätta att hålla rena, det är bara att torka av med en trasa. Enda nackdelen är nog att kvaliten inte är den bästa, är inne på mitt andra par för att de spricker i sömmarna efter ett tag.
 

Liknande trådar

Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
246
Senast: peperoni2
·
Utrustning Ni som har hästar med grovt tagel och håller manen kort, vad har ni för knep för att det ska bli snyggt utan att man förstör händerna...
Svar
16
· Visningar
1 110
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
697
Senast: Kakis
·
Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 037
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp