Dressyrbenskydd

akj<3

Trådstartare
Har någon tips på snygga, hållbara dressyrbenskydd? Vita eller svarta, men helst vita:p

Jag är jättenöjd med mina vita dressyrskydd från Eskadron. De är i någon typ av konstläder som är enkla att hålla rena. Mina har hållit länge trots att de använts på fler hästar per dag.
Kommer absolut köpa nya såna efter de här.

Premier Equines damasker är väldigt bra! De är inte så tjocka, men skyddar ändå mot strykningar. De blir som nya i tvätten och sitter väldigt stabilt utan att bli stela eller hindrande.

Jag har vita från Catago, finns i många olika färger. De sitter och skyddar bra. Är lätta att hålla rena, det är bara att torka av med en trasa. Enda nackdelen är nog att kvaliten inte är den bästa, är inne på mitt andra par för att de spricker i sömmarna efter ett tag.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 427
Senast: Silje
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: NilHe
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 056
Senast: Sassy
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 224
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka