Dressyrkavaj

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare feel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 235

feel

Trådstartare
Nu behöver jag tips...

Har beställt en Pikeur Diana, den kortare modellen men den jag fick var verkligen inte kort. Ser helt sjukt ut då jag bara är 162 cm lång...

Så, tipsa nu om en kort dressyrkavaj, bara en sprund baktill och med bra passform? Alla lite kortare kavajer har två sprund bak eller är typ randiga, vill ha helsvart.

Sv: Dressyrkavaj

jag har också beställt en Pikeur Diana, den kortare modellen eftersom jag inte är jttelång. Men har väntat på den ett tag nu, får nog vänta någon månad till.. Är du säker på att du inte fick en längre? Eller är dom ändå 'överdrivet' långa?

Senast ändrad:

prova de andra Pikeur kavajerna. De finns väl i många olika längder?
Jag har Epson modellen då jag oxå tyckte att Diana var för lång.

Oj i flera år (?) har jag tänkt köpa ny kavaj och har helst av allt velat ha en Pikeur Diana, eftersom jag oxå e kort (160 cm) har jag provat och provat och tyckte faktiskt att den korta modelllen satt bra men det beror nog på hur man e byggd, jag har väldigt korta ben (rider fortfarande b-ponny vid 22 års ålder) och halv lång överkropp.

Men kavaj e svårt om man inte har en direkt "dressyrkropp" eller vad man ska säga.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 287
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 520
Senast: Ceta
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 300
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka