Dressyrryttare!

Sv: Dressyrryttare!

Detdär var från Döberts som sagt, rundsytt. Men modellen är himla klassisk så det finns säkert liknande från massa olika tillverkare.
Tror just hennes kostade 4000 eller nått.

popeye skrev:
Men modellen är himla klassisk så det finns säkert liknande från massa olika tillverkare.

Säkerligen. Klassisk modell, men snyggt! Gillar enkelheten, och min fjordvallack är jättefin i det! (Det är det tränset han har på avatorbilden f ö)

Just nu har jag ju ett brunt träns m. remontnosgrimma men eftersom jag ska göra tvärt emot vad du ska göra ;) och gå över till svart i stället för brunt till min fux (bara för att det är så svårt och kombinera nyanser osv.. och det jag vill ha, så går jag över till svart eftersom det är enklare, plus att det är bra mkt lättare att hitta beg. svarta sadlar). Så nu Måste hon ju få ett svart träns i stället! :bump:

Det nudvarande bruna är från Jacson, tror modellen jag köpte heter Boheme och är egentligen med aachennosgrimma. Remonten är köpt separat (också den från Jacson).

Funderar ev. på ett Hubertus träns med bred nosgrimma, ett svart och så köpa en lös remontnosgrimma också. :)

Ååh va kul med träns o kandar. Har bara inte hittat mitt favokandar ännu:crazy:

Letar efter ett svart kandar med bred nosgrimma som har brunt foder i nosgrimman och pannbandet:love: Det får inte vara rundsytt och gärna med enkla silver spännen. Endast märkeskandar:banana:

Annars tycker jag Sabres kandar är snyggt och så finns det ett Pessoakandar jag tror det heter Anky. Någon som har ett sånt. Hur är det i kvaliten??

Passiers och Schumachers kandar kan du beställa vilken färg du vill på fodringen! :)

jag har ett Stübben elektra kandar, helt okej fast nosgrimman gick sönder efter lite mer än ett år tror jag det var.
tränset är från ridsportshopen.com och det är jättefint, fick byta nosgrimma för min diva vägrade gå med bred nosgrimma.
nästa träns jag köper blir ett Frank Baines :d
drömträns/kandar kommer helt klart från Passier :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
968
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 304
Senast: Reshästen
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
791
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
271
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka