Dressyrsadel med hyperdjup sits..

FadeAway

Trådstartare
Skall passa svängd rygg. Stübben, passier och prestige passar honom.
Sadlar jag gillar är Wellington greenline, Euroriding diamant och Prestige Leonardo. Krav är även långa kåpor och stora knästöd.

Så tipsa mig :love:

Sv: Dressyrsadel med hyperdjup sits..

Prestige leonardo har ingen hyperdjup sits... Kolla på Kieffer och Bates Isabell.

Har en Wellington greenline och är MKT nöjd med den, men den hade du ju redan skrivit att du gillade. Man sitter bra och den är bekväm, hästen trivs méd den också.

Nä såg inte att du skrivit det. Då kan du nog glömma Isabellen också, ja nästan allt med kilbossa...
Vad finns det kvar då? Jaguar och Amerigos djupa modeller.

jo jag vet har kikat på dem i danmark där de är billigare. Men sen fanns det ju ett annat windsor som jag inte har koll på som hööks sålde förr i think..

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 307
Utrustning Jag har läst runt lite i trådarna här och kan konstatera att det är en ganska samstämmig uppfattning att en hoppsadel, precis som en...
Svar
4
· Visningar
2 343
Senast: Aifos
·
Utrustning Vilken sadel tänker ni spontant kan passa in på detta? Står lite stilla. Hoppsadel Kort sadeläge Svängd rygg Mellanhög manke Stora...
Svar
7
· Visningar
712
Senast: Ida94
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka