Dressyrsadel

Sparvoga

Trådstartare
Lurar på en dressyrsadel, dock begagnad. Vad har ni för tips, min pålle har en Globus hoppsadel som passar honom. Har ingen lust att betala så väldans mycket, kommer inte använda den så väldans ofta

Sv: Dressyrsadel

Varför krångla till det mer än nödvändigt? ;) Köp en Globus ;)

Kissing Spine: Edinburgh och Zaldi är betydligt mer svängda i bommen än vad Globus är

Sv: Dressyrsadel

Hej! Tänkte om någon kunde hjälpa mig. ska eventuellt köpa en dressyrsadel av märke Bieman riding, modell Vivaldi. Den är 2 år gammal, i väldigt fint skick och kostade då 11 000:- säger de. nu får jag köpa den för 5000:-. är det rimligt? är det någon som har en åsikt om sadeln i sig? tacksam för svar.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: Barret
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
615
Senast: CarEr
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 013
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur