Dressyrskydd som räcker till ??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jjeg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 796
Sv: Dressyrskydd som räcker till ??

Jag har jacon full. Mätte dem nyss och de är 25cm höga och 25cm breda (högst upp) Men sen är ju spännremmarna lite vidare så man kan nog ha dem på något vidare ben.

Sv: Dressyrskydd som räcker till ??

Köpte mina WOOF-skydd på Eriks Hästshop i Slöinge (som finns på nätet numera också: http://www.erikshastshop.com/). Det var dock ett par år sedan jag köpte mina så jag är inte helt säker på att de finns med i sortimentet längre... Skydden är i alla fall av "wrap-typ" och därmed ganska flexibla i storlekarna. Kostar dock lite drygt tusenlappen för fyra (har jag för mig).

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
403
Senast: Hedwig
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
287
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Shixle
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka