"Dressyrtid"

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare nässla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 806
N

nässla

Jag ska vara med i en träningstävling i dressyr, har 34 starter före mig. Hur lång tid kan jag räkna med att det tar? Det är 3 st i LC:1 övriga LB:1, inga pauser inplanerade.

Sv: "Dressyrtid"

ca 7-8 min/ekipage eller typ 8-9 i timmen, men sen är det ju olika från dommer till dommare, dommare söder över dömmer snabbare än våra dommare här i norr :smirk:

Tack tack :bow: Verkar som att jag kan ta lite sovmorgon i alla fall då :)

Det brukar vara minst två pauser också á si så där tio till tjugo minuter även om det inte står med i startlistan.

Lycka till!

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: fio
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
576
Senast: Elo
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 614
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka