Bukefalos 28 år!

Drömmarnas hästtransport!

L

Laluchi

Har köpt mina drömmars transport för en dryg månad sedan! Christ Concorde!!!!!!!! Superlyxig design, helt i glasfiber! Ingen plyfa som man fusk laminerat med glasfiber. Halkskydd, droppskydd, belysning inuti, 2 foderkrubbor, hö näts upphängare, två gallerförsedda fönster, sparkskydd i gummi, madrasserade väggar, sedan tog jag inte standard med gummimellanvägg, utan jag föredrar hård mellanvägg. Helgjuten gummimatta på golvet, automatiskt stödhjul, sadelkammare m belysning 2 sadel o tränshängare, valfria dekorationer i krom,metalliclack o mitt namn. Assymetrisk bom sats, helbomsats, s+v däck, GRYMMA alufälgar, ja rubbet! Trailerimport rekommenderas varmt! Här får man hur mkt utrustning som helst för mellan 79-85 tusen kr!
Vad är dina drömmars transport? Berätta! Skicka bilder!
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Min drömmtransport är en där amn öppnar 2 dörrar bak istället för att dra ner en ramp.
Sedan vill jag har frontutlastning och en stor fin sadelkamamre=) Fönster så hästen ser ut=)
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Det låter underbart! Den som hade råd att köpa en transport :cry:
Men om och när jag får råd ska den ha boggie, fönster, mjuk mellanvägg, krubbor, urlastning fram i alla fall.
Vilken söt ponny på din avatar! Är den eran? Min syster har nämligen en som ser likadan ut. Ett ljuvligt fint B-ponny sto som nu är dräktig!!:love: Hon är lika prickig som den på din bild!
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Glömde fråga, kan du inte visa bild på vagnen??
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Woho :love: Den var ju nåt extra om man säger så! :d

Ska leta efter en bild på min drömtransport.
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

:love:
Jag med...

*hoppas på att vinna på Bingolotto snart*

:D
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Eller ett UME typ B60, just för hästarnas komfort.
Utmärkt ventilation, svalt och skönt typ alltid! Och med en rejäl sadelkammare.
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Är det en sån här du har köpt?
bild05.jpg


Den är helt ok :D men jag gillar inte de små krokarna som sitter fast i ett litet gummisnöre (de som ska låsa bommarna) Hur länge håller ett sånt lite snöre :crazy:
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Hej!
Ja den är min! Lukas af Denmark är en b-ponny på 128cm 16 år gammal valack!
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Det trillar av rätt lätt. Vi hade varit på träning en gång med stallägarens släp (Böckmann), där är såna krokar på det med. När vi skulle åka hem var en av krokarna borta.
Vi letade igenom hela gården, men hittade inte den.

När vi kom hem satt den i hästens svans :rofl: :angel:
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Wow! Riktigt så stort behov har jag nog inte av transport, men superfin!!
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Ja, det är en sån fast jag har en i silver med krom detaljer på. De där gummistropparna har jag ingen erfarenhet av, men jag hade inga alls på min brenderup jag hade före och då tappade jag dem jämt, skitjobbigt, fick köpa nya typ varje månad, men en ny krok kostar 2,50kr på järnhandel, så jag brur mig inte riktigt hur länge gummit håller. Får väl binda fast dem i ett snöre när det händer!:)
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Sån ska jag också ha :D Måste bara övertala mamma :angel:

Hehe, var glad att du bara har din mamma att övertala.

Jag som är lastgammal (läs 20 ;) ) måste ju övertala mej själv. Och det är inte det lättaste.. :angel:
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Hehe, var glad att du bara har din mamma att övertala.

Jag som är lastgammal (läs 20 ;) ) måste ju övertala mej själv. Och det är inte det lättaste.. :angel:

Haha :D Jag blir 18 nästa år. Men sen måste jag övertala min låtsaspappa också :p
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Usch då, pappor brukar vara en del svårare än mammor. Min pappa går inte att övertala :rofl:
 
Sv: Drömmarnas hästtransport!

Äntligen har jag fått köpa mitt drömmars släp.
En Umeå B50. Komfort och säkerhet i ett.
Jag kommer ALDRIG mer att köpa ett släp med glasfiber. Det är inte så kul när lacken spricker och det kommer fukt under. Sen att ha hellimmade mattor är det sämsta som man kommit på. Hur många släp med det finns det egentligen där mattan verkligen sitter??
Jag har sett flera vagnar där mattan släppt även om man kört barfota med mycket strö i.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp