Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är sköldpadd tillåtet på Ragdoll eller fortfarande under "kontrollavelsnivån"?
Min dröm just nu är ju att importera en cinnamon Britt och kontrollavla på, men vilka pengar?
Det är en svart oriental, bor i Norge... Kolla på hennes andra bildsidor, det är de mest charmerande och personliga katterna i världen (förutom min då... )
Både den röda serien och tabbyserien hos ragdoll är under kontrollavel, men nu i oktober ska det hållas en godkännandeutställning i Holland för de nya färgerna!
En cremetabby-skogishane! STOR helt klart! Eller kanske en cremespotted med vitt.
Har ju redan en svartsilverspotted med vitt, och jag själv tycker ju att han är SÅ vacker Virre och Saga
Kan ni se?
Den andra drömfärgen är cremefärgad, som en av våra tidigare kissar, han gillade vår stora leonberger precis som våra övriga kissar. Skulle önska mig en misse till så hade jag nog fallit för en med samma färger som alla våra 3 kissars mamma, nämligen blåsköldpadd med vitt.
Kan någon här hjälpa mig att färg bestämma min lilla tjej.
Jag har ingen riktigt bra bild så man ser hela kroppen, men hon ser ut så här , så här , så här och så här
Hon har så konstig päls så jag kan inte bedömma exakt om det är ränder eller prickar
Om man kollar över ryggen så ser det ut som att det går ner ränder åt sidorna, men de är jätte korta och sen ser det ut som att hon har ojämna ränder eller prickar på hela kroppen.
Jag får väl fråga nån domare när jag ska ställa ut henne.
Kan man anmäla henne som tigré även fast man inte vet helt säkert?
Hundavel & Ras Jo, jag har förstått på andra inlägg att du är pro-AI. Själv väljer jag att lyssna på dom experter som varnar för att utvecklingen borde...